02/07/2013 - newsletter # 19

חברות רבות מישראל משתתפות בתערוכות, בישראל ובחו"ל (לפי הערכה המעגל מכיל כ - 2,000 חברות יצרניות). חלקן מסיימות את התערוכה עם שביעות רצון, חלקן , לאור התוצאות, נשבעות שתערוכות זה לא בשבילן.

מומחים יאמרו שאת ההצלחה יש לשפוט לפי המטרות שהמציג הציב לעצמו. זאת, כדי שניתן יהיה ליצור מנגנון למדידה.הבעיה היא שמציגים רבים משתתפים בתערוכה משום "שהמתחרה שלנו מציג" וזו לא רק שאינה מטרה, אלא מתכון לכשלון.

לאלו שהגדירו מטרה מראש, צריך ליצור תנאים אשר יבטיחו את השגת המטרה. אחת השאלות הראשונות שאותו מציג צריך לשאול עצמו היא " מה הביתן שלי אומר עלי?" כלומר, האם עיצוב הביתן, איושו, התנהגות המאיישים אותו, הדרך בה מקבלים את פני המבקרים, חופפים למה שהמציג רוצה שיחשבו עליו.

האם הביתן משקף את התדמית של החברה?

בצניעותנו, אנחנו מבקשים לייעץ למציגים לבדוק את השאלה באמצעות סיעור מוחות קטן שיכלול את מנהלי החברה, אנשים מתוך הצוות, נציגות של הספקים, נבחרים מתוך הלקוחות ולפעמים גם סתם "מישהו מהרחוב". סיעור בהשתתפות לא יותר מ - 15 איש, למשך חצי יום מרוכז.

בבטחון, ניתן לומר שתוצאות הסיעור יהוו את הבסיס ליצירת קונצפט ההשתתפות, דבר שייקל מאד על מעצבי הביתן להתאימו לתדמית ולמטרות של המציג.

תחשבו על זה

יצחק שלו

עורך

על הקשר בין luxury לתערוכות?

על רקע הבלגן בעולם סביב המצב הכלכלי ועד כמה קשה לכולנו להתפרנס ועל הצריכה שירדה ובעקבותיה האטה בייצור.....בולטת, אם לא לומר צורמת, המלחמה הקשה המתנהלת בתקופה האחרונה בין מארגני תערוכות בעולם על הזכות להשתמש במושג luxury בשם התערוכה. כי שם, אמור לבטא במילה אחת את תכני התערוכה. כן, מדובר על תערוכות למוצרי יוקרה... 


לכתבה המלאה

   מה מסתתר מאחורי השם המוזר הזה? האם חולדאי שומע??

כבר מזמן, האנגלים הם לא מה שנהגנו לחשוב עליהם. הם יצאו מזמן מהקופסא. רואים את זה בסדרות ובסרטים המופקים שם, בחידושים הטכנולוגים המגיעים משם, בסגנון האופנה, במוסיקה...ובמה לא? לאחרונה התודענו למיזם חדש שמגיע מלונדון


לכתבה המלאה

יש גרמניה ויש שאר העולם...בתערוכות

כאשר המצב הכלכלי בעולם טוב, מספר היצרנים מכל העולם המשתתפים בתערוכות בגרמניה גדל.כאשר המצב הכלכלי בעולם רע, מספר היצרנים מהעולם המציגים בתערוכות המתקיימות בגרמניה, עולה.האם מדובר בתעתוע? חזיון וירטואלי? 


לכתבה המלאה

מה שבטוח בטוח: 10 חברות התעופה הבטוחות בעולם

הארגון הגרמני לאיסוף נתוני תאונות אוויריות (JACDEC), פרסם לאחרונה את מצעד חברות התעופה הבטוחות ביותר בעולם, על בסיס מחקר מקיף, כמותו יודעים לערוך רק הגרמנים. מי במקום הראשון? היכן דורגה אל על? היכן מריחים את הטייסים לפני קבלתם לעבודה ומהי חברת התעופה שיש לה הכי פחות סיכוי להתרסק? התשובות לפניכם.


לכתבה המלאה

באיחור מה, מרכזי הקונגרסים בארה"ב החלו להתיחס לדור ה - Y

מאחר שכל מה שקורה בארה"ב מגיע אלינו כעבור זמן, יש מקום להתעכב על השינוי הגדול שעוברים מרכזי הקונגרסים בארה"ב לקראת התאמתם לדרישות דור ה -Y , בני ה - 40 של היום


לכתבה המלאה

מועצת העסקים ישראל טורקיה פותחת שעריה למצטרפים חדשים

כל הסימנים מראים שהחזרה ליחסי המסחר והתיירות בין טורקיה לישראל שהיו קודם למשבר המרמרה, מתחילים לחזור לתיקונם. מועצת העסקים ישראל טורקיה פונה אל חברות שלהן קשרים עם חברות טורקיות, להצטרף כחברים למועצה. יש לכך הרבה יתרונות...


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל