21/03/2024 - newsletter # 118

בדרך כלל, אנחנו מתיחסים בניוזלטר החודשי לתערוכות מקצועיות מסחריות ומשתדלים לעדכן לגבי אלו שמתאימות לשוק בישראל וכמובן כאלו שמשתתפים בהן מציגים מישראל, בין אם כמציגים אינדיבידואלים ובין אם במסגרת ביתן לאומי בארגון מכון היצוא.

הפעם, נסינו לעשות משהו שקשור גם לנפש הפגועה של כולנו בשל המצב, וצרפנו כתבה על פסטיבל האמנות בונציה, שיפתח בסוף אפריל ויערך עד סוף נובמבר 2024.

בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן. פתח לעסקים בשתי המדינות ובאמצעותן למדינות שלישיות.

עוד בניוזלטר, תערוכות וביתנים לאומיים בארגון מכון היצוא ותערוכת הדפוס הגדולה בדיסלדורף שחוזרת לאחר 8 שנים בעטייה של הקורונה.

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

מה בין תערוכות לתערוכות תמריץ? Imex

תערוכות תיירות מתקיימות בכל העולם. חלקן מיועדות לאנשי מקצוע, חלקן לקהל הרחב לצורך תכנון יעדי החופשות בחופשים. חלקן גם וגם. תערוכות לנסיעות תמריץ, הן תערוכות נישה, שמפנות זרקור לתחום מוגדר בתוך תעשיית התיירות, בכך....


לכתבה המלאה

מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים

מכון היצוא הישראלי מארגן ביתנים לאומיים בתערוכות, שלפי המלצת מומחיו, מתאימים ליצוא מישראל למדינות שונות ויוצרים הזדמנויות עיסקיות. המכון קורא ליצואנים להצטרף לביתן הלאומי. בחודשים הבאים......


לכתבה המלאה

החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024

8 מציגים מישראל בחזית החידושים של תערוכת הדפוס העולמית Drupa 2024 התערוכה העולמית לדפוס Drupa תיפתח במרכז הירידים של דיסלדורף ב – 28 במאי ותימשך 11 ימים עד ל – 7 ביוני 2024 


לכתבה המלאה

הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה

ונציה היא הבית של שני פסטיבלים מהחשובים בעולם: אדריכלות ואמנות. השנה, היא שנת האמנות והנושא שנבחר מעניין במיוחד בשל הקשריו האמנותיים, חברתיים וה....פוליטיים.


לכתבה המלאה

בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?

אמנת שנגן שהיא היום חלק מהאיחוד האירופי, מבטלת את הצורך בויזות ובמכס בין חברות האיחוד האירופי. בולגריה ורומניה הצטרפו עכשיו. מה ההשלכות על התערוכות בשתי המדינות?


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל